søndag, februar 10, 2013

Bok nr.6 - 2013: Ildmannen

                                     Vinnar av Rivertonprisen 2011.

Denne boka vart med heim ved eit mistak. Eg brukar å prøve å unngå denne opplesaren, nemlig.
No har eg likevel lese ferdig boka utan at eg har hatt så stor glede av den. Og etter å ha lese siste plata, sit eg som eit spørsmålteikn- der må vere ei plate til. Eg leitar. men nei, det ER slutt. Ja, eg forstår jo kva som har skjedd, men eg likar best at bøker har ei avslutning.
Eg likte ikkje denne boka, og den passar ikkje så godt som lydbok. Fokus er snart på den eine, så på den andre av personane, noko som er litt forvirrande når ein ikkje har ein skriven tekst å støtte seg til.
Eg ser at boka har fått Rivertonprisen, så det er kanskje meg det er noko i vegen med. Andre har i alle fall likt den betre. 
No skal eg lese siste Varg Veum, ikkje min favoritt, men eg likar i alle fall å høyre på Lasse Linthner.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
solveig sa...

Det der er spam! Slett eller ignorer!

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...