søndag, februar 10, 2013

Dagbok 2013: 10.februar.

Klokka er snart 18.00. Temperaturen ute er minus tre grader C, og det er lettskya. I dag tidlig var det klårt,men det varte ikkje så lenge før det kom lette skyer på himmelen. Vêret har vore fint, men i dag kom eg meg ikkje ut.
Var litt skrøpelig i hofta frå morgonen av, men er bra no. Har vore relativt mykje på farten i veka som gikk, så det var greitt å halde seg heime i dag. Rydda litt ekstra på kjøkkenet og så steikte eg sei til middag. Same kor ofte vi har steikt sei, så er det like godt kvar gong. Og så er fisken ekstra god før han har vore frosen.
Elles har eg fått eit par telefonar, og så har eg strikka litt mens eg har høyrt på lydbok.
Noko feiring av morsdagen har vi ikkje hatt, men skeia ut med is til ettermiddagskaffien. Det er snart vinterferie på skulane, så då er det planlagt forseinka feiring av både den eine og den andre. No er det alt mørkt ute.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...