tirsdag, februar 12, 2013

Dagbok 2013: 12.februar

Klokka nærmar seg 15.00 og middagen er snart ferdig. Det er overskya og minus 1 grad C på trappa vår.
Nils trua med at det var siste dagen med godt sparkføre, så vi bestemte oss for ein tur i Nupen før middag. Eg sparka mens han gikk på føtene. Nypen er siste garden  på vegen fram til Vallasetra.
Og kva fann vi då vi kom fram dit? Ein flott sjark langt frå sjø eller vatn. Nils saumfor den nøye og kom til at den var laga av eiketre. Han kunne nok tenkt seg ein slik, ja. Men det er mykje vedlikehald på slike båtar.

Heimvegen gikk forbi huset til ei veninne frå Pensjonistlaget. Ho ropte oss inn og vi fekk både kaffi og ein god prat. Ho er 80 år og sprek som ein fole.Ho fekk sitt 7.oldebarn i går, og hadde bilde av den vesle jenta på iPad-en som ho hadde fått til jul.
Kan ikkje seie anna enn at eg saknar sola. Det vart råkaldt i dag, samanlikna med det å gå tur i solskin. Hadde berre "knipsekamera" med meg i dag. Det har eg i lomma støtt når eg går tur.
No er middagen ferdig.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...