onsdag, januar 23, 2013

Dagbok 2013: 23.januar

Klokka er ca 11.00, sola skin og vêret er som før, klårt og kaldt. Akkurat no viser gradestokken minus 9 grader. "Mildvêr" som dei kallar det i Kongsberg. Men i morgon er det visst siste dagen med kulde. Det er utrulig lite snø i fjella, som de kan sjå på bildet.
Nils er ein tur på Åse sjukehus i dag. Han må teste synet ettersom han har tendens til diabetes. Marit har lova å køyre meg ned på Kulturhuset klokka 12, då skal vi dekke bord etc. Viss Nils er heldig, kjem han heim før eg er ferdig der. Så skal vi ned att kl.15.00 og selje billettar. Det blir ein "travel" dag for oss pensjonistar -alt er relativt.
Eg skal vere min eigen fotograf på møtet i dag, så eg har drive og øvd meg på å stille apparatet. Tek lettvintaste løysinga i dag. Auto og vidvinkel. Men eg synest alle bilde blir dårlige i Møre-Nytt for tida. Trur det kjem av papiret dei trykker på.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...