mandag, desember 31, 2012

Vêrmelding 31.12. 2012

Klokka er nesten 15.00, temperaturen er + 4 grader og det er overskya. Ja, det regnar visst litt av og til også. Lyst er det ikkje, trur ikkje det har vore heilt lyst i dag. Men det som kjem frå himmelen som regn, slepp ein å moke og mildveret sparer oss for sprengfyring.
Vi hadde ingen spesielle planar for dagen, men tok oss ein liten tur på Amfi for å kome oss ut dørene ei lita stund. Der treffer vi alltid folk som det er kjekt å slå av ein prat med. No har vi hatt oss ein kaffikopp og litt mat. Tek sikte på sein middag. Nils og eg blir her "åleine"i kveld- og det er heilt OK.
Vi er ikkje så selskapsglade, men trivast med å slappe av og sjå TV.
Så vil eg ønske alle blogglesarane eit GODT NYTTÅR! Og alt godt i året som kjem.

3 kommentarer:

Bjørg sa...

Godt nytt år til deg og Nils.
Hans og eg blir og toeine på nyttårsafta. Og det synest eg er heilt greitt. Vi har hatt mykje besøk i romjula.
Her er det regn og isete vegar.

Besta sa...

Godt nytt år til deg og Hans også. Det er kjekt å vere "åleine" så lenge ein er to, brukar eg å seie.

Anonym sa...

Vi ynskjer dykk eit godt nyttår og eit godt nytt år.
Helsing oss på Steglet.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...