søndag, desember 09, 2012

Vêrmelding 09.12. 2012

Klokka er snart 19.00-men eg føler det er seint , sidan det mørknar så tidlig på kveld. Det har vore fint, lettskya vêr i dag også, men eg har halde meg inne. No er det minus 1 grad C.
 I dag tok eg meg på tak og laga to relativt store porsjonar med krumkaker. Denne gongen brukte eg oppskrifta om eggenes vekt etc. syntest dei var vanskeligare å steike enn vanlig. Eg deler med Margrete, så eg håper vi klarer å frakte dei utan at alt blir knust.Dei virka vel sprø.
Elles har eg ikkje gjort så mykje, men eg styrer med eit kvart heile tida. Litt blogging og chatting blir det også innimellom.
I morgon skal Nils på julekaffi på fabrikken, og så er det litt uvisst kor vidt besteforeldre er velkomne til julefest på Folkestad skule i morgon kveld.
Det er godt at det ikkje erså gnallkaldt lenger, men vi har det godt og varmt inne uansett.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...