lørdag, desember 08, 2012

Vêrmelding 08.12.. 2012

Klokka går mot 17.00. Temperaturen stig stadig, og no er det berre 1 minusgrad ute. Utrulig. No manglar det berre litt snø, så blir julevêret perfekt. Men det er enno ei stund til jul , og mykje kan skje på den tida.
Dagen i dag gikk opp i berre tull. Vi måtte vere heime i tilfelle han kom, han som skulle hjelpe til med omnen. Til slutt måtte vi berre ta ein tur på biblioteket, for eg var nesten lens for lesestoff. Fann ikkje noko av interesse i dag, men tok no med eit par bøker heim. Handla litt på Kiwi på heimvegen. 
Eg koka graut til middag i dag, hadde noko melk som skulle brukast opp. La meg ned på sofaen for å lese litt, men somna heile tida - ikkje så rart når boka eg les heiter "Agnes i senga" ?
Mens eg låg og las kom hjelparen, så no er omnen på plass i kjellaren og Nils fyrte opp. Den virka perfekt. Eg har sagt det heile tida:"Berre vent til omnen er komen, så blir det mildvêr." Og jammen slo det til.
No er det ikkje så sikkert at det blir så VELDIG mildt, der er  meldt kuldegrader heile neste veke.
Føler meg veldig lat i dag, men for å bøte på det dårlege samvitet, kan eg vel strikke litt.

Ingen kommentarer: