fredag, november 09, 2012

Vêrmelding 9.november - 2012

Klokka er 15.30, temperaturen ute er +7-8 grader C, det er overskya og vind frå sør. 
Så no håper eg snøen forsvinn og at vi får ein ørliten "vår" før den eigentlige vinteren kjem.
I natt stod vekkarklokka på.Den skulle ringe 7.30 i tilfelle vi forsov oss til tannlegetimen eg hadde klokka 9. Ingen fare for det, eg vakna klokka 5.00. Enno sit tannlegeskrekken frå barndommen i kroppen og dukkar opp framfor den årlige kontrollen. Enda eg veit at det ikkje er vondt å gå til tannlege i våre dagar, og som regel slepp eg berre med skrekken.Slik var det også i dag, to røntgenbilde og fjerning av tannstein, så var eg ute att. Ingen vits å gå på Amfi så tidlig på dag, trur ikkje der er ope ein gong, så vi køyrde heim, handla litt på nærbutikken undervegs. 
Sidan vi likevel var påkledde gikk vi ein tur rundt i dei nærmaste gatene, cruisa litt fram og tilbake og prata med eit par stykke som var ute og lufta hundar. Vi var heime før klokka var 11.00.Ikkje ofte eg er å sjå i vegane såpass tidlig på dag.
Det vart tidlig middag i dag, hadde kjøpt med oss spekesild frå butikken, og så laga eg kålstuing til. Etterpå fekk eg meg ein god middagslur på sofaen.
Denne veka har Nils hatt legetime og begge to har vore til tannlegen, men no var vi utan plikter - trudde vi. Men så kom Nils på at det var i dag vi skulle på Kulturhuset og lage til for "basar" i morgon.
Det skal vere såkalla Misjonsmesse til inntekt for Ørsta Kyrkjelyd sitt misjonsprosjekt i Bankok i Thailand. Ørsta Kyrkjelyd støttar arbeid som vil gi fattige barn høve til utdanning og ei betre framtid.
Misjonsmessa begynner klokka 11.00 og varer til kl.16.00. Det vert loddsal og sal av mat og kaffi - blant anna.
Viss de lurer på kvifor vi er involverte i førebuingane, så er det kort og godt fordi vi er medlemmer i Ørsta Kyrkjelyd. No er vi relativt vande med å dekke opp på Kulturhuset, det gjer vi før møta i pensjonistlaget også, så komande onsdag er det ny pådekking. Det er no godt å vere brukbare til eit kvart.
Vi har ingen spesielle planar for helga, men neste helg blir det feiring av han far sjølv.
Vil ønske alle ei god helg, same kva de finn på.
Såg bilde av Ingrid frå Eid i avisa Møre i dag.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...