fredag, november 02, 2012

Vêrmelding 2. november - 2012

Klokka har passert halv seks og det er for mørkt ute til at eg kan ta bilde. Temperaturen er + 4 grader, og det ligg enno ein god del snø att her på Vallabøen.På andre sida av fjorden er det så å seie bert.I ettermiddag har det regna.
Hadde tenkt at vi skulle ta ein tur ein eller annan stad i dag, men då fredagen endelig kom, var vi ikkje heilt i form, i alle fall ikkje med det same vi var oppe. Eg går framleis og kjenner på ei forkjøling som aldri bryt ut, og det samme gjer Nils. Derfor vart det berre ei shoppingrunde til Volda og Ørsta. Eg kjøpte meg tunika til juleklede, så no er det i boks. Nils ønska seg ein god varm fleece til å ha under allvêrsjakka når han skal på cup-kamp, så det skulle han få i presang med meg. Vi var innom sportsbutikken  i 2.etasje på Amfi, og der fann han ein som han likte. Eigentlig kosta den 799,-kr ,men den var sett ned til 199,- . Det er då er lurer på: Kva er den eigentlig verdt ? Vi handla med ein kjekk ung gut som fortalde at også han skulle på cup. Eg høyrde at han var "uta øyane"-og spurde kvar han kom frå, slik eldre folk plar gjere her i Ørsta. Han var frå Haddal og kjende alle "Hareids-gutane" våre og hadde hatt Øystein til lærar.
Så skulle vi ha aldri så lite matvarer, og på Coop trefte vi mange vi kjenner, deriblant folk vi ikkje har sett på lenge, så det vart mykje prat.Det er veldig kjekt å treffe kjentfolk, men dessverre er det mange som ikkje lenger er heilt friske og raske.
Vi er ikkje akkurat lens for fisk, men det minkar, så eg smelte ihop litt Taco til middag.Etterpå måtte vi slappe av litt på sofaen.
No vil eg ønske alle ei god helg. Nils har planer om å fiske i morgon om vêret blir bra, så då får eg også finne på noko fornuftig.Spørs kva det blir.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...