søndag, oktober 21, 2012

Vêrmelding 21.oktober - 2012

Klokka er no ca 20.30, temperaturen ute er + 7 grader og det regnar så smått. 
Eg vakna åleine i dag; Nils hadde vakna tidlig og fare ut for å fiske, det er ganske lenge sidan sist han var utpå. Han fekk ikkje så mykje, berre fire mellomstore seiar, men vi har fisk til eige bruk.
I dag  var ryggsmertene borte, så den bilsetekuren var kanskje ikkje så dum. Eg brukte føremiddagen til å ta att diverse husarbeid, og så vart det middag og lydbok på sofaen etterpå. Sidan det har vore fotballkampar på TV-en vår heile ettermiddagen, har eg lese ut boka eg heldt på med, og strikka ferdig eit lestepar. Eg er ikkje flink å kome meg ut når ikkje veret fristar. Men når ein er pensjo, kan ein gå tur midt i veka, eller fare på rek om ein det vil. Ein har friheit til det.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...