tirsdag, september 18, 2012

Vêrmelding 18.september - 2012

Klokka er 18.30. Akkurat no er det opplett ute, men det har regna før i dag. Det er overskya med tåkedottar i fjella. Temperaturen er + 9 grader C.
I dag har Nils vore ute og fiska for første gong på lenge. Han kom att med småsei som vi hadde til middag, og tre store seiar som skal fileterast. Og i tillegg ein god del spir (pir), nok til eit måltid for oss og eit par naboar. Har ete mykje steikt spir i år. Når den er så liten og mager går ein ikkje lei så snart, slik som ein gjer med stor,feit makrell.
Mens Nils var vekke, vaska og rydda eg i kjellaren, men fekk ikkje gjort heilt reint bord; til det må eg ha hjelp. Og så var det litt klesvask og stryking. Merkelig at det blir såpass med husarbeid når ein er berre to!
Nils har vore ut og sett til huset han passar, og hadde med seg heim litt Victoriaplommer, slike som hadde falle ned. Dei var gode, men ikkje heilt modne.
Boka eg har halde på med ei stund, har blitt meir interessant etter kvart, så eg har fått med meg ei plate av den i dag -til no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...