onsdag, september 19, 2012

Vêrmelding 19.september - 2012

Klokka er 17.00. Akkurat no er det opplett ute, men det har regna i dag også. Temperaturen er+8 grader C. Eg vaknar stiv og støl av gikt om morgonane, men det kjem seg etter kvart når eg kler meg godt. Ja, slik er det her på våre kantar. I dag tidlig var det nysnø i fjella igjen.
I dag var det ein av dessse dagane utan program,  då blei det berre tull, så vi tok like godt ei lita shoppingrunde, mellom anna bort på Felleskjøpet. Det var der eg tok dette bildet. 
Meininga var å få med dei snødekte fjella på vår side av fjorden, men dei var innehylla i skodde. Dei som er lokalkjende kan sjå ein stor, berr flekk i fjellsida der eg gikk tur tidleg i sommar. Der er eit stort areal snaua for skog. Det er om lag midt i bildet. 
Elles kan de sjå at fjorden ligg blank og stille. Men fiskaren har ikkje vore ute i dag, han likar ikkje å ha for mykje fisk å styre med på ein gong. Reknar med at han snart skal ha ut linene sine.
Vi var også innom Coop og handla litt i dag. Amfi er framleis ein byggeplass og ikkje direkte trivelig.Eg trefte ingen eg kjenner, men eg har så mange venner på FB og på mobil at eg føler meg aldri einsam. Tvert imot.
Då vi kom heim steikte eg 10 små makrellar, Fire til meg og seks til Nils. Har aldri ete så mykje makrell som i år, og det utan å bli lei. No har vi hatt dessert og kaffi. Vi lever godt! 


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...