tirsdag, juli 03, 2012

Vêrmelding 3.juli - 2012

Klokka er snart halv åtte. Ute er det overskya, opplett og 17-18 grader C. 
Frå morgonen av og til ca klokka 14 var det strålande sol og blå himmel, så vi fekk oss ei stund på solsenga etter lunsj. På føremiddagen styrte vi litt i hagen, men eg må innrømme at eg har vore lat i dag (også), men så er eg blitt litt betre i hofta og foten m.m. Låg ganske lenge på solsenga og las, for det er sittinga som er verst.
Elles har eg ikkje mykje å skrive om i dag; vi har nettopp ete store mengder steikt fisk, lyr og sei, så no sit eg med kaffikoppen.
Skal skrive ferdig eit lite innlegg til avisa om pensjonistturen til Kongsberg i august.
Vi har ikkje meldt oss på den turen.
Nils har gjort klar linene sine og skal sette dei i kveld og drage i morgon.
Rasmus og fam. er på Hunderfossen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 4.mai

Dette bildet er tatt i dag.  Klokka er no 17.23, temperaturen ute på trappa er + 22grader C, sola skin og det har ho gjort i heile dag. Kjem...