onsdag, juli 04, 2012

Bok nr.30 - 2012: Tilbakekomsten.


Tilbakekomsten - Håkan Nesser Nicolai Cleve Broch Elisabeth Bjørnson


Så har eg lese enda ei bok av Håkan Nesser. Denne kanskje litt "tyngre" enn den førre. Det som pregar bøkene til Nesser er i grunnen det store alvoret. Dei er ikkje særlig spennande, meir reflekterande. Kriminalinspektør Van Veeteren er ein alvorlig og grublande mann. Og det er på denne måten han løyser denne saka også. Han stiller fleire viktige moralske spørsmål undervegs.
Eg likte denne boka også, og den høver godt for lydbok sidan det er få personar og ei enkel handling. Denne gongen er det ei "cold case" som blir løyst.
Det er Nicolai Cleve Broch som les boka. Han les godt, men ikkje så bra som Finn Schau.
Om ein vil lese mindre dystre bøker av Håkan Nesser, vil eg anbefale "Kim Novak badet aldri i Genesaret sjø" og "Beretningen om herr Roos".

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...