søndag, juli 15, 2012

Vêrmelding 15.juli - 2012

Klokka har passert 18.00. Veret er delvis skya med regnbyger innimellom.Temperaturen er + 16 grader. 
Frå morgonen av såg det ut som om vi skulle få ein fin dag, men det var eit håp som brast. No er veret greitt nok om ein kan gå turar og vere aktive, men eg kunne tenkt meg ein dag eller to med altan-vêr.
Har ikkje gjort så mykje fornuftig i dag, går her og surrar for det meste. I går då eg skulle begynne på den andre boka av Jørgen Brekke, oppdaga eg at fleire spor mangla på første plata, og sjølve boka hadde Margrete fått med seg i går. Men ho løyste floken og fann ut korleis ho kunne sende det heile pr.mail. Dermed vart eg sittande framfor maskina og strikke mens eg høyrde første plata. Så fekk eg ferdig eit lestepar som eg har halde på med ei stund.
Til middag i dag vart det fiskesuppe. Eigentlig skulle eg hatt meg ein månad - om ikkje lenger - med salat ; det har blitt mykje god mat i seinare tid. Og lite mosjon.
Nils held seg mykje ute i garasjen, og så er det fotballkampar innimellom.
Trur eg må prøve meg på ein bitte liten tur. Kanskje.
Seinare:
Det blei ein liten tur rundt Storebakken. Ikkje så mykje nytt i "Millionærsvingen" sidan sist.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...