lørdag, juli 14, 2012

Bok nr.33 - 2012: Nådens omkrets


Nådens omkrets 
Eg har site meir og mindre pal i ettermiddag og kveld og lese ut denne boka..Den er nokså makaber, men ikkje direkte spennande. Det mest interessante med boka er dei historiske fakta som den inneheld. Ikkje akkurat slike fakta som det står om i historiebøkene. Boka er heller ikkje utan humor. Den er godt skriven og Finn Schau les godt.
Elles vil eg skrive under på det Margrete har skrive om den før, og  vise potensielle lesarar til nettet. Eg var så vidt inn og såg at den hadde fått terningkast 5 og 6.
No skal eg lese ei bok til av samme forfattaren, eit slags framhald-trur eg. Den heiter "Drømmeløs".
 Brekke, Jørgen Dette er Jørgen Brekke,oppvaksen i Horten og bur i Trondheim. Han er utdanna lektor, men har jobba som journalist m.a. Han har til no skrive to bøker.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...