mandag, mai 21, 2012

Bok nr.21 - 2012: Paganinikontrakten

Denne boka las eg ferdig sist natt. Har aldri lese noko av Lars Kepler før, og lenge trudde eg at eg hadde funne nummer tre i topplista mi, for boka var virkelig god på mange måtar.
På første plass har eg Jussi Adler Olsen, frå Danmark, på andre plass tronar Leif GW Persson frå Sverige. 
Grunnen til at Kepler ikkje får tredjeplassen, er først og fremst språket, det er alminnelig og greitt, men utan originalitet. Og her ryggar dei bakover.
Boka har eit alvorlig og spennande tema; nemlig sal av våpen til land som er i krig og konflikt.
Her er mange personar og mange "parallelle" historier, men det er ikkje vanskelig å følge med, for forfattaren sørger for å oppdatere oss.Boka er på mange måtar enkel, og byr ikkje på dei heilt store overraskingane. Det som er av spenning kjem i scenene med forfølging, skyting, dreping etc. og det er liksom ikkje MIN stil.Mykje blod!
Les gjerne om boka på nettet-eller les den sjølv.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...