mandag, april 30, 2012

Vêrmeldig 30.april 2012

Klokka er 19.00, temperaturen er grader 11 grader C. Det har vore nydelig vêr i dag også, men ikkje så skyfritt som i går.
Før middag var vi ein tur til Volda der vi fekk gjort unna eit par ærend. På tilbakevegen var vi innom VØR meg diverse defekt skrammel. Så var vi på Felleskjøpet og handla gjøsel etc. Så no får vi håpe våren er komen for godt.
Elles har eg vaska klede, som for ein gongs skuld vart tørre på dagen, og gjort det vanlige husarbeidet. I dag blei det middagslur på altanen , med teppe og dyne går det bra, til tross for kald vind. Låg lenge og hosta sist natt, så eg var trøtt. Hostar ikkje noko særlig vanligvis.I morgon er det fridag, også for dei som ikkje er pensjonistar, håper på bra ver. Nils skal ut og gå i tog, eg finn sikkert på noko å styre med.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...