tirsdag, mai 01, 2012

Vêrmelding 1.mai 2012

Klokka har passert halv sju og det går mot kveld. Temperaturen er +11 grader C og det har vore ein fin dag med sol og litt vind. Nils gikk i tog på føremiddagen og eg nytta fineveret til å henge ut nokre golvteppe og vaske golva m.a. TIl middag laga eg herlig fiskesuppe, og etter at vi hadde ete altfor mykje av den  la vi oss på altanen og sola oss. Eg er blitt ganske brun, men berre i ansiktet, for det er ikkje varmt nok til å kle av seg. Eg låg og las i ei bok som eg no snart er ferdig med. Strauk litt klede også-med bok på øyret.
I dag fyller søskenbarnet mitt i Stryn 70 år. Mormora mi hadde berre fire barnebarn, og Kjell er den yngste av oss fire. Jubileet skal feirast i juni månad, og det ser vi fram til. Vi gratulerer med dagen!
Håper alle har hatt det fint i dag.

2 kommentarer:

Hildegard sa...

God 1. mai! Vi feira dagen på hytta med Kristine og Mira. Reiste utover søndag og kom heim att i kveld.Besøk av Stein og Margunn i dag. Vakkert ved havet,men litt kald vind.

Besta sa...

Kald vind her også. Ikkje alltid vindet tek på altanen vår, men i dag gjorde den det. Vanskelig å halde greie på vindretningane her mellom fjella, men eg trur det var nordavind.

Dagbok 2024: 5.mai

Klokka er no 18.13, temperaturen ute r + 13 grader C. Det har vore sol og fint i heile dag, men ikkje så varmt som i går. Eg vakna tidleg i ...