torsdag, april 12, 2012

Vemelding 12.april 2012



Klokka er snart halv tre. Ute er det lettskya og ganske fint, men sidan det er litt vind er det nokså kjølig. Temperaturen er 11 grader C. 
Nils har drive og kløyvt ved i dag, så han held sikkert heten om han er ute.
Sjøv tok eg "fredagsvasken" inne, pluss at eg baka brød; dermed er eg fri om vi skulle finne på noko i morgon.
No er snøen nesten vekke nede på plenen, og det er trist å sjå krokusane som ligg som vrak utover. Men heldigvis fann eg ei lita tue med scilla, enda ein av årblomstrane som eg set slik pris på. Dei blå blomstrane oppe veg garasjen, blomstrar så snart snøen er borte. Det er ein form for campanula.



Eg kjenner mange som har fødselsdag i dag, mellom anna svigerinna mi, Anne Marie. Ho er ein sprek 77-åring. Vi gratulerer henne med dagen!
Johanna, mor til Anne Marie og Nils(+Rolf) var også fødd den 12.april. Ho fekk føste barnet på sin eigen fødselsdag. Svigermor var fødd i 1909.

2 kommentarer:

solveig sa...

Her er snøen vekke frå plenen!

Besta sa...

Eg er så frustrert over alt det nye på bloggen-utforming, bakgrunn etc. Alt er endra og eg får ikkje til å gjere det eg vil. Skal tru om det går an å få tilbake det gamle oppsettet?
Her er det stort sett bert nedanfor huset, men snø på baksida.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...