fredag, mars 02, 2012

Vermelding 2.mars - 2012

Klokka er15.30, det er eit strålande ver ute, men temperaturen er berre +6 grader i skuggen.
Før middag var eg veldig flittig; eg støvsuga og vaska heile huset. Så tok vi oss ei brødskive og ein kaffikopp og gikk ut på tur. No har vi cruisa rundt på Vallabøen i ca to timar i fineveret, og eg kjenner at det gjer godt.Trefte litt folk, så det vart sosialt også. Bildet er tatt av Vike-elva rett ovafor Vikemarka skule.
No skal vi ha oss ei lita pause før vi lagar middag. I dag blir det heimelaga fiskepudding i kvit saus, trur eg.
Om eg ikkje hugsar feil, så har Marianne i Innvik fødselsdag i dag? Tek sjansen på å gratulere med dagen.
Og det er fredag, så eg ønsker alle ei god helg!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...