tirsdag, mars 27, 2012

Vermelding 27.mars - 2012

Klokka er nonesten halv fire. Kvar denne dagen har blitt av så langt, veit ikkje eg. Ute slit sola framleis med å komme gjennom skoddelaget, utan å lykkast.Temperaturen er + 12 grader C.  Det var meldt full sol i heile dag, noko som ikkje slo til. Får håpe yr.no tek like mykje feil når det gjeld veret ut veka + neste, det er meldt snø og regn heile tida.
I dag har eg småpusla inne med litt av kvart, mens Nils har styrt med ved og bilvask. Ventar Helge litt seinare, så då håper eg vi får orden på fibertilknytinga.
I dag var eg ute og tok bilde av mesteparten av krokusane, for viss det kjem snø, blir dei øydelagde- men så har eg bilda til trøst.Har nokre få gule krokus også, men dei har ein tendens til å forsvinne.

1 kommentar:

Elin sa...

Så mykje krokus!!
Eg har laga nytt innlegg på privaten.
Nydeleg dag i dag.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...