lørdag, februar 25, 2012

Vermelding 25.februar - 2012

Klokka er 12.00, temperaturen er + 2-3 grader C, og no snøar det igjen. Ikkje fin vintersnø, men noko som smeltar meir og mindre etter kvart.
I dag for Nils på sjøen lenge før eg var innstilt på å stå opp.(Eg sa ikkje at det var tidlig!) Dei skulle drage opp garna dei sette i går. Det blei bra fangst, og akkurat som eg ønska meg, kom han heim med hyse og lyr, noko som er fint å lage fiskebollar av. Eg har ikkkje gjort stort anna fornuftig i dag enn å sitte på FB og å skrive mailar. Middagen i dag blir nok ein fin liten torsk, nr.2 frå venstre på bildet. Elles har vi ingen planar for dagen hittil.Freistar ikkje å gå ut. Skulle sikkert hatt ein hund slik at eg var nøydd !(Men eg ville heller hatt ein katt).

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...