torsdag, februar 23, 2012

Vermelding 23.februar- 2012

Klokka er snart 16.00 og det minkar på denne dagen også. Ute er det same veret som før, mildt og regn. Temperaturen er + 5 grader. Og eg ønsker meg framleis litt fint vinterver med snø og sol.
I dag starta eg dagen med å skrive referat frå møtet i går og sende manus til avisa.
Hadde time hos legen klokka 13.00, og eg kom inn nokså presis sidan eg var første pasient etter pausen. Det var berre rutinekontroll, så det var ikkje så dramatisk.
Etterpå var vi ein tur på posten(i butikk) og ein tur på Amfi sidan Nils skulle ha nokre tablettar.
I dag fekk Nils pakken sin frå Netthandelen. Han hadde kjøpt seg sko på nettauksjon. Han trengde nyr sko til å bruke i skogen når han vedar. Han tilslaget på 281 kr på nettauksjonen, men med alle tillegga kom dei på 499 inkl.frakt. Ikkje dyrt viss skoa er slik som han håper på. Og litt moro skal ein no ha også. No skal vi snart steike oss litt sei til middag, i går vart det ikkje til at vi laga oss noko skikkelig sidan vi skulle på møte, og der fekk vi karbonadesmørbrød..

1 kommentar:

Hildegard sa...

Gratulerer med nye sko. Her vart det fiskegrateng på frøkena og "bacalao m/sei" (ikkje påsalta) m/ ris. Nydeleg!

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...