onsdag, januar 11, 2012

Vermelding 11.januar - 2012


Klokka er snart 13.30. Bildet tok eg for vel ein time sidan - det er ikkje så fint ute no. Det blæs og det regnar, men det er altså bygever. Temperaturen er + 4 grader C. Mykje ruskever denne vinteren, etter to fine, kalde vintrar. Så spørs det-vil vi ha kulde eller ruskever? Godt vi slepp å velje i grunnen.
Vi var godt fornøgde i går då vi hadde fått i orden telefon og internett, men seint på kveld var vi utan nett igjen. Avtalen var at Nils skulle ringe Helge om dette skjedde og det gjorde han i dag tidlig. Det kom ein kar og reparerte, så no virkar det igjen. Men viss det no dett ut igjen, må det vere feil på ledningane som kjem inn utanfrå, sa han. Får inderlig håpe at så ikkje skjer. 
No sit eg i grunnen ferdigpynta og skal i "selskap" til ei veninne. Vi er fem damer, derav fire pensjonistar, som skal møtast til føremiddagskaffi hos den eine. Alle fem jobba vi i lag på Velle skule i si tid.Det kan vel bli litt mimring, men vi har no anna å snakke om også. Det blir sikkert kjekt.
Nils begynte å egne liner i går, men det kan no drøye før han får lagt dei ut, om ikkje veret betrar seg. Det var tordenver i går kveld, og visstnok også i dag tidlig, men då sov eg på mitt grøne øyre. Det skal litt til å vekke meg på den tida.
Dei siste to-tre åre har eg nesten ikkje brukt tørketrommelen, men det har eg gjort denne hausten og vinteren.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...