mandag, desember 26, 2011

Vermelding 26.desember 2011

Klokka er 19.45, og eg høyrer at ein ny storm er i kjømda. Ute regnar det, og temperaturen er + 10 grader.
Denne julehelga vart veret meir dramatisk enn vi likar det. Ikkje at eg er så bekymra for min eigen del, føler meg relativt trygg. No har vi både straum, telefon og internett, så det går bra. I går kveld var vi utan straum frå ca klokka 19.30, men klokka 2 om natta fekk vi den tilbake. Dermed vart det tradisjonelt treff med jentene m/ fam. i dag. Margrete var utan straum i gårkveld og i natt, og då har dei heller ikkje vatn, sidan dei har el-vasspumpe. På Bjørnaset hos Lars har halve taket blese av løa, leikarhuset var smadra, men huset står.
No fekk eg nettopp melding frå Margrete om at dei er heime  i Nautvika att, der det framleis vantar både lys og vatn- og ti grader i huset. Solveig sende melding frå Hareid, der er dei utan lys.Og her sit vi og har både lys og varme og TV-i alle fall enno.
Eg har vore frampå før og snakka om store tre i små hagar. Eit digert lerketre rotvelta i går kveld i ein hage i Starevegen. Heldigvis vart det ikkje skade verken på hus eller folk. Ved Helgehorntunnelen på veg til Hareid, hadde vinden knekt store grantre som fyrstikker. Her som vi bur, tek ikkje vinden så hardt som nede i Vik, så her er det ikkje gale enno. Såg frå Eid på TV-det var skræmande å sjå. Det som er spennande for oss no, er om båten har klart seg.Det er lenge, lenge sidan vi har hatt slikt ver her hos oss.Nyttårsstormen i -92 var nok sterkare, men den var over på 3-4 timar. Eg vakna ikkje før det var slutt. Lyset blinkar litt innimellom, så heilt trygt er det ikkje.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...