lørdag, desember 03, 2011

Bok nr.67 - 2011: Faller fritt som i en drøm

No har eg lese ut denne boka som er på 15 CD-plater. Det har blitt ein del tilbakespolingar, for her må ein vere våken når ein les, dvs. lyttar til Nils Nordberg. Han har sjølv karakterisert denne romanen som den beste krim-romanen i 2011, og eg trur han kan ha mykje rett i det.
Boka er særdeles velskriven, og opplesaren les svært godt. Begge deler betyr veldig mykje for meg. 
Her er kanskje ikkje så mykje spenning og action, men her er gode menneske-skildringar og mykje humor. Dessutan mange herlige måltid etc. Å skrive om handlinga i boka, maktar eg ikkje, men der er mykje å lese på nettet.
Ein ting kan gjere lydbokversjonen litt vanskelig; her er så mange personar å halde greie på at ein lett kan gå i surr, så eg angrar på at eg ikkje noterte ned namn frå begynnelsen av. Det er mitt beste råd til andre som vil lese boka.
Av ein eller annan grunn blir teksten på omslaget heilt uleselig når eg legg "bildet" inn på bloggen, så eg skal sitere det som står der:
" Den 15. august 2007 bestemmer Rikskriminalsjef, Lars Martin Johanson, seg for å oppklare Palme-mordet. I all hemmelighet innkaller han landets skarpeste etterforskere og oppretter en uformell Palme-gruppe. Sammen begynner de å se på verdens mest omfattende politiutredning med friske øyne. Det tar ikke lang tid før gruppen avslører de mest forbløffende ting, og at Christer Petterson ikke drepte Olof Palme, slår de snart fast. Men hvem var det så? Og hvis sporet de sakte, men sikkert avdekker fører dem til Palmes morder- er det mulig å offentliggjøre sannheten?".
Når ei les bøker som tek utgangspunkt i ei verkelig hending, vil ein naturlig nok spørje seg sjølv: "Er noko av dette sant? Er det kjende konspirasjonsteoriar? Har personane i romanen parallellar i det verkelige liv? Eller er alt berre oppdikta?" No kan ikkje eg seie noko om det, for eg har ikkje så mykje kjennskap til Palmemordet, og har heller ikkje lese så mykje om det. Men her er det sikkert andre som veit meir.
Les denne boka om du er interessert i saka.God bok.

3 kommentarer:

solveig sa...

Den har eg lyst å lese!

Besta sa...

Eg har den liggande på data.

solveig sa...

Flott!

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...