fredag, oktober 14, 2011

Vermelding 14.oktober - 2011


Klokka er snart 14.00, temperaturen + 13 grader, og det er nydelig ver og sol ute. 
I dag vakna eg med noko så ukjent som arbeidslyst, og det var herlig! På føremiddagen har eg vaska, støvsuga og rydda heile leilegheita, noko som det faktisk var eit akutt behov for. Så seint som i går kveld var eg nokså elendig, men ut på kvelden fekk eg laga nokre fiskekaker, slik at vi fekk middagsmat. Sov godt og lenge sist natt, og vakna nesten frisk.
Nils begynte på fibergrøfta i går, og heldt fram i dag. Innimellom gravinga er det mykje diskusjonar med naboane om korleis det skal gjerast. Alle fekk kvar sin spade med Tussa, men sidan grevet vårt hadde eit øydelagt skaft, måtte han kjøpe nytt - ikkje grev, men skaft.Han spekulerer på korleis han skal få kabelen opp og inn i huset.Han har tenkt å ha kabelen gjennom eit rør, og så har han fått bora hol i plata. Eg engasjerer meg ikkje i dette arbeidet, men styrer med mitt.Håper alle får høve til å nyte litt av fineveret. Sjølv har eg planar om å lage til altansenga mi, berre for å vere ute.
God helg til alle!

1 kommentar:

arieldog sa...

Kjekt at de er på beina att!

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...