mandag, oktober 24, 2011

Klokka er snart 14.00. Temperaturen er + 18 grader og det er aldeles nydelig ver ute. No kan dokke sjå alle dokke som ikkje ville tru på sommaren-eg gav aldri opp håpet. Men fann no ut at det var på tide å legge altanmadrassa mi på loftet, så det blir litt problem med solsenga. 
I dag har vi vore ute og jobba i hagen heile føremiddagen. Har klipt frukttre og reinska staudebed m.a. Viss de ser godt etter på bildet vil de sjå at Nils mel kvistar på kompostkverna, mens nabodama reinskar ugras.Eg gikk inn for å lage litt mat, men mest for at ryggen min svikta.
I kveld skal eg på bokslepp. Mannen til ei god veninne har gitt ut ei diktsamling.
Elles kan eg sjå og lese på nettet at det har gått eit stort steinras i Austefjorden, der som vi køyrde tur i går.
Mens vi heldt på å jobbe ute, kom naboen og tok bilde av oss.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 20.april

  Under over alle under, eg fekk til å legge ut bilda eg tok i dag føremiddag, eg trudde det aldri ville skje- Det verste er at når eg endel...