torsdag, oktober 13, 2011

Klokka er 14.15. Temperaturen er + 8 grader og det er strålande sol. Då vi stod opp i dag, var det rim på alle tak, men det ser ikkje ut til at blomster og plantar har frose. Blant anna blomstrar clematisen fint. Denne planten plar dekke heile veggen, i år er han berre ein skugge av seg sjølv.
Vi er ikkje særlig mykje betre i dag enn i går, men det er ein ting eg ikkje kan greie meg utan, og det er lydbøker, så det vart ein tur på biblio. Fann berre eit par krimbøker, og det er eg stort sett lei av.
Nils insisterte på at eg skulle legge bildet av ekkoloddet inn på bloggen. Det står til tørk på kjøkkenbordet og viser at det også der er god tilgang på fisk. Det skal der også bli litt seinare, for i dag skal eg ta meg på tak å lage middag. Trur eg.

1 kommentar:

solveig sa...

Herlege haustbilde! I dag fekk vi sjå månen også!

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...