mandag, september 26, 2011

Vermelding 26.september 2011

Klokka er halv ni om kvelden, og eg lurer på kvar dagane blir av. Ute har det regna mest heile dagen,og når eg ser ut no, relativt tidlig på kveld, er det heilt mørkt. Temperaturen er ca +10 grader C. Det er tydelig at hausten er komen, men eg har enno ikkje gitt opp vona om sommarvarme. Det er meldt nokså høge temperaturar rundt neste helg.Måtte det berre slå til !I dag har eg styrt med diverse husarbeid, og så kom Margrete og tre av ungane til middag, så det vart ein koselig dag trass i ufyselig ver.
Til middag i dag serverte vi ertersuppe + pannekaker med bacon og blåbærsylte med kaffi attåt, slik vi likar det her i familien.
Heller ikkje i dag vart det bilde på bloggen. Veret er ikkje mykje å ta bilde av, og elles vart det gløymt.
Nils fekk ikkje lyr i går då han fiska frå land, men kom heim med nokre makrellar som vi skal ha i morgon ,trur eg. Dei var nokså feite, så eg trur eg vil steike dei, kokte kan dei bli litt kvalmande.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...