søndag, september 11, 2011

Bok nr .53 -2011: Barnepiken.

Denne boka har eg lese før. Men sidan filmen kjem i oktober, vil eg gjenoppfriske historia. Dessutan likar eg å lese bøker om att. Denne boka handlar i kortheit om kvite fruer og svarte hushjelper i Jackson på 1960-talet.Det tre fortellestemmer i boka, og tre som les. Det er to "negertenestejenter" og ei ung kvit jente. Boka er lettlesen, og dei som les lydboka, les veldig godt. Veldig mange har lese, og likt, denne boka.Passar både for unge og gamle, ein skikkelig "pageturner".

2 kommentarer:

Bjørg sa...

Denne boka har eg lese først på engelsk og så på norsk. Eg vonar eg får sjå filmen.

Besta sa...

Det får du sikkert. Filmen kjem ca 14.oktober. Eg les boka for andre gong, og den er enda betre enn første gong.Eg er spent på filmen.

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...