fredag, august 05, 2011

Vermelding 5.august- 2011

Klokka er no 22.15,temperaturen er +16 grader C og det har slutta å regne.
Det meste av dagen har det bøtta ned, så eg håper at himmelen har tømt seg. Vi har for det meste vore inne, med avbrot av eit par turar på butikkar. Nils og eg var innom Storsenteret på sein ettermiddag, men kjøpelysta var ikkje på topp. Såg ikkje noko somfrista meir enn vanlig.
Elles har vi hatt pasta carbonara til middag. I dag var det Rasmus som var kokk. Eg har meldt meg frivillig til å steike kveite på søndag. I morgon er det planen at vi skal grille, så sant det ikkje regnar. Vi var med å lage til uteplassen for mange år sidan, men vi har aldri vore her i grillver.
Rosene stod så fine i går då vi kom, i dag såg dei litt halvdrukna ut.
Elles kosar vi oss veldig med dei tre kjekke gutane- og foreldra.

2 kommentarer:

solveig sa...

Det viktigaste er no å vere i lag, men eg hade unnt dykk finever. Her har det høljregna i kveld. Elles hadde vi fint reisever med ca 16 grader og for det meste opphald.

Besta sa...

I dag har vi hatt det så varmt at eg har vore glad for skyene. Pappa og Rasmus jobbar med ei fururot som dei vil ha opp.Har mine tvil. Seinare skal vi grille......

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...