onsdag, august 31, 2011

Vermelding 31.august - 2011

 Klokka er ca halv fire, temperaturen er + 17 grader og veret er ganske fint. Frå morgonen av og framover var det nykje sol, men akkurat no er det litt meir skya.
Vi har nettopp ete middag, i dag vart det steikt makrell. Men for å vere ærlig, så var makrellen betre tidlig på sommaren, fastare og ikkje så feit.Vi fekk ete oss ulyste i dag, og så blir det vel ei stund til neste gong.
Då eg stod opp klokka 7.30 i dag var Nils vekk, han hadde reist på fisketur klokka 6. Eg begynte å vaske bad og kjøkken "til helga", men det varte ikkje lenge før han var heime att med enda ein balje med makrell. Den gikk rett i frysaren og skal bli til lineagn.
Eg toler ikkje godt dette fuktige veret som vi har hatt i det siste, og vakna i natt med store smerter, så eg måtte opp og ta tablettar. I dag måtte eg legge meg på "dagsenga" etter at eg var ferdig å vaske, med elektrisk varmeteppe og dyne. Det gjeld å få opp temperaturen, så kjem det seg. Det er vel det vi kallar gikt ?
Må kanskje nedover på biblio i løpet av e.m., for eg er lens for lesestoff, dei siste to bøkene eg har lese har vore korte. Elles går eg og ventar på Ålesundstur, men det vart ikkje i dag heller.Nils begynte så vidt å slå plen før middag, han slår bio i dag. Om ikkje noko anna har likt seg i sommar, så har det vore eit storår for plengras.
I dag er det siste dagen i august, det var pappa sin fødselsdag, og siste feriedag i min barndom. Vi begynte alltid på skulen 1.september.Og då var det haust.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...