fredag, august 26, 2011

Vermelding 26.august - 2011



Klokka er 9.30, temperaturen er +15 grader C. Det har regna i natt, og det er enno vått ute, med skodde i fjellsidene. Men det ser ut til at veret skal bli betre etter kvart. Håper det! Særlig for Solveig sin del sidan dei skulle på skuletur i dag.
Nils er også på tur. Har reiste til Spjelkavika med bilen. Bergingsbilen kom som avtalt og eg laga ein liten bildeserie som viser det som skjedde her.No er eg spent på om det berre er noko lite som feilar bilen vår, eller om den blir verande på verkstaden. I så fall håper eg vi får lånebil, det er no kjekt å ta småturar på tampen av sommaren om ikkje anna.
Eg får altså mykje av dagen heime åleine, og skal starte opp støvsugaren først best.
Vil ønske alle ei god helg!
Nils kom heim med leigebil av merket Suzuki. Dei meinte det var noko gale med coilen på bilen vår.No veit ikkje eg kva coilen er, men eg har høyrt namnet før.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...