onsdag, juni 29, 2011

Vermelding 29.juni - 2011

Klokka er 18.45, temperaturen ca 15 grader, og det er regn og skodde. Deprimerande når ein ser på kalenderen- og ut vinduet. Det er noko som ikkje stemmer. Eg kunne kledd godt på meg og gått ein liten tur, eg veit det, og det hadde sikkert hjelp på humøret, men dørstokkmila er lang slike dagar.
Før middag gjorde eg ein del husarbeid og litt "kontorarbeid". Etter middag har eg stort sett site framfor datamaskina, strikka og høyrt bok. Prøver å få nokre lestepar ut av nokre av garnrestane eg har liggande. og i dag vart eg ferdig med enda eit par.Boka eg les no heiter "Middagen", den er litt spesiell.Hollandsk!
Nils styrer med fiskesakene sine og så har han sett han fotball på TV. Og slik går no dagane og sommaren.Det er vel lov å vere litt versjuk akkurat no?

1 kommentar:

solveig sa...

Vi har vore på rek i dag. Ikkje trening på nokon i dag.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...