onsdag, mai 25, 2011

Vermelding 25. mai - 2011

Klokka er no 14.30 og vi er ferdige med middagen, kokt,salta lange i dag, ein av favorittane mine.Ute regnar og blæs det -men det bøttar ikkje ned på same måte som tidlegare i dag. Temperaturen er + 9-10 grader C.
I dag var det planen å støype fast steinane på muren, men det har vore heilt uråd å jobbe med støyping i det regnet som har vore. Vi får sjå viss det klårnar litt opp mot kvelden. Nils har gjort alt klart.
Eg har nytta innedagen til å tørke støv og støvsuge, så er det gjort til helga.Har nokre jobbar til som står på vent, men først skal eg ha meg ei kvilestund med bok på øyret.
Ein kan no bli litt lei dette veret, då, men når eg tenkjer på USA med DEI tornadoane og Island med vulkanutbrot og oske, så får vi la vere å klage altfor mykje.
Skal legge inn bilde av muren viss vi får gjort noko seinare i dag. 
                                Nils fekk gjort ferdig litt av muren i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...