mandag, februar 28, 2011

Vermelding 28.februar - 2011

Klokka er 13.00. Temperaturen ute er + 6 grader C, og det er strålande sol. Dette fineveret kom litt bardus på meg, elles hadde eg kanskje hatt ein plan. Slik det no vart, starta eg dagen med å lage ein porsjon fiskekaker av hysa som Nils fekk på laurdag. Så vart det ei lita handlerunde, først på Amfi og så til Felleskjøpet på Rystelandet. Sidan eg var på andre sida av fjorden, passa eg på å ta eit bilde av solsida derifrå.Vi bur rett nedanfor "sukkertoppen" midt i bildet.

3 kommentarer:

solveig sa...

Reine postkortet! Finare vert det vel ikkje i Ørsta.

Hildegard sa...

Stemningsfullt bilde.

Besta sa...

Det Nils bemerkar både når han ser mine og Margrete sine bilde er:Sjå kor stilt det er på sjøen! Ja, ein har kvar sine interesser.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...