fredag, februar 18, 2011

Vermelding 18.februar - 2011

No er klokka snart halv to. Det er overskya og +3 grader C.
Vi har vore ein tur på Amfi og handla, men i dag trefte vi ikkje mange kjende der. På heimvegen svippa vi oppom Øvre Mo, det nyaste bustadområdet i Ørsta og kika litt på arkitekturen der. I nedste delen av området, Mosmarka , er husa nokså einsarta. Men oppe ihøgda finn vi alt frå gammeldagse "sunnmørshus" til nyfunkis. Her er heller ikkje berre einebustader, men også hus med to-og fire leiligheiter. Prøvde å ta nokre bilde, men vanskelig å få med heilskapen. Ein ting er i alle fall sikkert, det er ei flott utsikt der oppe. Håper de får eit lite innblikk av bilda mine.
Dette er dei tradisjonelle husa som det finst mange av både i Mosmarka og på Øvre Mo.
Og her eit meir utradisjonelt.

3 kommentarer:

bodilingeborg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hildegard sa...

Kjekt å sjå alle dei forskjellige husa. Mykje snø endå i Ørsta. God hekg til dokke begge.

Besta sa...

Sant å seie forstår eg ikkje at det blir bygt så mykje i Ørsta, for her er ikkje auke i folketalet. Eiaste tendensen er flytting frå bygdene mot sentrum.Mykje snø, ja, men i fjor var her enda mykje meir. Her er visstnok 80 cm på flat mark.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...