lørdag, desember 25, 2010

Vermelding 25.desember 2010

Vi har framleis vakkert, men kaldt ,ver. Akkurat no klokka 13.00 er temperaturen minus 12 grader C.
Sola skin i fjella og nærmar seg litt for kvar dag.
Har ikkje kome i sving med å gjere noko enno, men Nils har kokt makrell og mata katten. Rasmus ringde, og vi prata ei stund med han.
Må ta ei lita rydderunde i huset, men eg vil i grunnen helst sitte inne i den varme stova. Skal kose oss og sjå diverse program på TV i løpet av dagen og kvelden.
Håper alle som les bloggen har hatt det bra så langt i jula, og så vil eg ønske fortsatt God jul!

4 kommentarer:

bba01 sa...

Hi,
My name is Bogdan from Romania! I want to make friends!
Can we be friends?? LinkExchange??
My blog address is: www.bogdanstelistul.blogspot.com
Thank you!!!!
Merry Christmas !!!!Happy new year!!!

solveig sa...

Olaug og eg var på Statoil og fekk CD-ane utan problem! Dei unnskylda det til og med!

Besta sa...

Takk for sist. Det var ein fin dag/kveld. Eg får ikkje lagt bilde ut på bloggen. Laga meg ein ny blogg, fekk lagt ut eit bilde og så var det stopp der også. Håper Olaug greier å fikse det i morgon?

solveig sa...

Du får sette ho på saka! Fotoapparatet ordna ho på eit blunk ...

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...