fredag, november 26, 2010

Vermelding 26. november 2010


Klokka er no 12.15. temperaturen er minus 11 grader og veret er like fint og kaldt som det har vore. I dag var sola her berre nokre få minutt før ho forsvann bak Melshornet, så no kjem ho ikkje tilbake før 18.januar.
Det er noko tull med datamaskina, ho protesterer så snart eg set inn minnebrikka, så eg får ikkje lagt inn bilde. Men akkurat når det gjeld ver-bilde har det ikkje så mykje å seie.
I dag har eg støvsuga til helga, og klokka halv to skal eg til tannlegen. Vil ikkje påstå at eg gler meg. Eg har tannlegeskrekk så det held. I gå kjøpte eg ein duk som eg klipte i to og sydde gardiner til den vesle vinduet på stova. Det er ein slags julegardiner i kvitt med gullstjerner. Har nokre liknande til kjøkkenet, berre eg finn dei att. Har pynta litt til advent med lilla løperar og kvite lys.
Ønsker alle ei god helg og ei fin adventstid!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...