onsdag, november 03, 2010

Stilleben 1

Etter å ha kosa meg med bloggen til Kåfjordolga (www.kafjordolga.blogspot.com) vart eg inspirert til å sjå meg rundt etter artige detaljar i vårt eige hus. Eg plar seie at ein må ikkje sette frå seg noko som er innhola, for på null komma svisj er det fylt med dei underlegaste ting. Som for eksempel den blå krukka på kjøkkenbenken vår. Den inneheld mellom anna blyant, viskeler, tyggis, møbelrens,merkelappar etc.etc. På toppen har eg plasert ei Sodokubok som eg brukar av og til når eg treng å STÅ attmed benken og høyre lydbok. Kva er då meir naturlig enn å plassere ein klase bananer oppå den? Oljeflaska står der midlertidig og ventar på at det skal bli plass i kjøleskapet. No er ikkje dette så ustyrtelig morsomt, men eg kan utfordre andre til å finne artige stilleben i huset sitt og skrive om dei. Eigentlig er det mest for å lokke dokke til å sjekke bloggen til Kåfjordolga og kose dokke med den, slik eg har gjort. Det er ei herlig avveksling frå alle kvite interiørbloggar.Det går faktisk an å ha det akkurat som ein vil heime. My home is my castle.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...