lørdag, november 13, 2010

Vermelding 13. november 2010

 
Klokka er no snart 19.00. Ute er det opphaldsver og + 1 grad C. I dag har vi feira Nils  sin fødselsdag ein dag for tidlig. Det er blitt ein tradisjon at vi har julemat den dagen, så i dag vart det både pinnekjøt, svineribbe og pølser med diverse tilbehør. Til dessert vart det kaffi og kaker; gulrotkake og kremkake med molter (Takk til Sigrid og Arne).
Når eg viser bilde av bordet er det ikkje for å vise kor perfekt eg er, snarare tvert imot. Eg tek det eg har, og bryr meg ikkje om at duken er blitt knørva i skuffa, for eg veit at etter måltidet er den enda verre.Løparen midt på bordet (Ekelund) er mest for å skåne bordet mot varme fat. Blomster har ein ikkje plass til når ein har så mykje mat. Ikkje alle får plass rundt spisebordet, i dag var det dei tre jentene som valde å sitte ved salongbordet. Bursdagsbarnet fekk mange gåver og god hjelp med oppakkinga.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Gratulerer med vel overstått feiring! Hels bursdagsbarnet.

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...