tirsdag, november 23, 2010

2 kommentarer:

arieldog sa...

Skal prøve å få med meg den utstillinga!

Besta sa...

Beklager at det er litt vaskelig å lese dette innlegget, men dersom ein stiller skjermen på 200% går det på eit vis.Utstillinga er på Bjørdal bil no til helga.

Dagbok 2026: 24.juni

Klokka er no20.32, temperaturen ute er + 15 grader C og det er opplett, men vi har ikkje sett mykje til sola i dag heller. På bildet over se...