fredag, oktober 22, 2010

Vermelding 22.oktober 2010

 
Klokka er no13.30, det er lettskya og litt sol. Temperaturen er +2-3 grader C og snøen smeltar på vegane.
I dag var vi relativt tidlig ute og for, for vi hadde time hos tannlegen klokka 9.45 og 10.15. Vi har bedt om å bli innkalla samtidig, synest det er greitt. Eg fekk gå først inn, og vart sittande lengst i stolen.Han har to stolar).  Hadde ikkje nye hol, men må reparere ein gammal "skade"-det vil ta både tid og pengar.Men slikt får ein vel finne seg i etter kvart.Neste tannlegetime er 9, november, så no går førjulsvinteren med til tannpleie....
Vi var ferdige før ca10.45, og biblio opnar ikkje før 11.00, så det vart ein tur på Amfi. Der trefte vi borti Gerd og Tor og vart sittande lenge og prate med dei, før vi fekk handla det vi skulle ha.
På biblio fann eg tak i ei bok som eg ønska meg, Saabye Christensen si siste! Margrete var begeistra for den, og eg likar nesten alt som den mannen skriv, så det var full klaff.Til middag i dag blir det å varme opp resten av lapskausen frå i går.
God helg til alle blogglesarane !

 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...