tirsdag, august 31, 2010

Vikingskip

På Face Book reklamerte Bodil for eit program som hadde gått på NRK 1, og no har eg sett det på data.
Programmet heiter Det brente skipet, og det var veldig interessant.
Viss ein reiser gjennom Nordfjoreid til Lote, på den nye vegen, over det som før var markar og bøar, går vegen mellom to gravhaugar. Vi kalla dei Store-Skjoratippen og Lisje-Skjoratippen. Det var forresten tradisjon å ha russedåp på Store-Skjoratippen grytidlig om morgonen 17.mai.
Eg har alltid visst at det var to gravhaugar og at dei hadde funne  "noko" der som var på eit museum i Bergen. Men så viser det seg altså at desse gravhaugane skjuler ei spennande historie frå Vikingtida som eg aldri har høyrt før.
Eg vil anbefale andre å sjå dette programmet, det er både lærerikt og interessant.
Takk for tipset, Bodil!

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/661230/

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...