tirsdag, august 31, 2010

Møre-Nytt i dag.

Sidan eg går her mykje og tutlar for meg sjølv, har eg ikkje så mange å diskutere med. Eg har jo Nils, men i dei fleste "kommunale" saker er vi enige. Derfor vel eg å utbasunere meiningane mine på bloggen og på FB, så får eg i alle fall sagt det eg meiner. Om nokon bryr seg om det, er ei heilt anna sak. Her er siste utspel i saka eg skreiv om i går.
Elles vil eg anbefale ein fin biltur til dei som ikkje har reist der før: Køyr frå Ørsta til Sæbø, ta ferja til Leknes, køyr til Urke og Øye, opp Nordangsdalen til Hornindal via Hellesylt. God tur. (Det går sjølvsagt an å køyre motsett veg også viss ein t.d. kjem frå Stryn)

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Mange år sidan vi køyrde den vegen.

Besta sa...

Vi køyrde der seinast i fjor, same turen som vi køyrde Panoramavegen. Mykje fint å sjå. I Norangsdalen kan ein m.a. sjå Lygnstøylvatnet, der ei heil seter ligg under vatn.

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...