søndag, august 29, 2010

Vermelding 29.august 2010

Klokka er 13.45. Ute skin sola sånn delvis, men det er nokså mykje skyer også. Temperaturen er + 16 grader C.
Då eg vakna for første gong i dag tidlig, var Nils vekk. Eg fann ein lapp om at han hadde reist på sjøen klokka 6.15. Eg var ikkje heilt begeistra, så eg gikk og la meg igjen og las/ sov ein times tid til før eg stod opp og åt frokost åleine. Noko som eg absolutt ikkje likar. Nils kom heim att i 10.30 -tida med rikelig makrell. Han fiskar framleis til agn som han skal ha på linene sine. Eg er glad i fisk, men synest det går an å halde fred søndagsmorgonane.
Så har vi plukka litt rips i dag, har berre 2-3 ripsbuskar att. Vi treng ikkje meir.No har eg nettopp snakka med Rasmus,dei driv og heilrenoverer kjøkkenet.Kva som elles skal skje resten av dagen er heil i det blå.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...