lørdag, august 28, 2010

Vermelding 28.august 2010

Klokka er 16.20, det er +16 grader C ute. Det er skya, men somme tider er sola nesten framme, andre gonger regnar det litt.
Vi har vore ein liten tur til Vik i dag; først på biblioteket, så på Amfi og til slutt på Møbelringen.
Var innom butikken Miss B i dag og såg på haustkolleksjonen. Der var mykje fint, men lite som passar for meg. Dessutan treng eg ikkje klede. Er stadig innom Møbelringen for å sjå om det er mulig å finne ein liten, nett lenestol med MJUKT sete, men har enno ikkje hatt hellet med meg. Einaste staden eg finn stolar som er gode å sitte i for meg, er på Brukthandelen.Men dei er så stygge at eg vil ikkje ha dei i hus.
No har vi ete middag; det vart heimelaga fiskekaker frå frysaren i dag, med rårivne gulrøter til. Ikkje så verst det.

2 kommentarer:

solveig sa...

Då vi var på Moa, skein sola, og Øystein ville heim att. På ferja begynte det å regne.

Hildegard sa...

Bygever her også i dag, litt sol og litt regn. Audny og Roger er på Alvøen v/Bergen på ridestemne med Ingrid og Wendy. Det går visst bra.
Ingrid fekk ein dårleg skulestart med feber og øyrebet., måtte avstå frå stemne i Årdal forrige helg.
Vi ser til dei som er heime.

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...