tirsdag, august 10, 2010

Vermelding 10.august 2010

 

Klokka er 14.30, det er overskya og skodde, men temperaturen er tross alt +22 grader C. Sola var framme ei lita stund, og vi håper ho kjem fram att seinare også.
Nils, Rasmus, Eivind og Vebjørn har vore på sjøen og fiska. Dei kom heim med sei og ein diger blekksprut. Vebjørn var visst litt redd akkaren.No skal vi ete påsalta fisk frå frysaren, og seinare i dag får vi besøk av Bodil og Svein.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...